Locatie: Didam
Vacatureomschrijving:
Wegens aanhoudende groei van onze klant zijn wij op zoek naar een administratief medewerker ter uitbreiding van het logistieke team. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de correcte uitvoering van de administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van het logistieke proces. Ben jij secuur en een kei in het zorgvuldig uitvoeren van administratieve werkzaamheden? Bekijk dan onze vacature. Het betreft een functie voor 32 uur per week.
Wat ga je doen?
Als backoffice medewerker logistiek ben je verantwoordelijk voor de verwerking van de gehele goederenstroom en de voorraad.
Jouw taken zijn o.a.:
Inklaring van containers vanuit het Verre Oosten;
Het coördineren van ompakwerkzaamheden die uitgevoerd moeten worden t.a.v. onze klant;
Aanmelden van goederen in de portals van onze Key accounts;
Het coördineren van transport tussen klant en ons magazijn ook voor onze B2B klanten;
Administratieve ondersteuning verlenen aan onze afdeling Logistiek.
Functie eisen
Wat zit er in je bagage?
Je hebt MBO werk -en denkniveau;
Enige logistieke ervaring is een pré;
Je bent administratief onderlegd;
Je bent nauwkeurig;
Je ben communicatief vaardig;
Je kunt snel schakelen en weet het overzicht te bewaren;
Beheersing van de Engelse taal is een must.
Aanbod
Wat krijg je ervoor terug?
Een uitdagende functie in een groeiend bedrijf. We bieden een open cultuur; wij zijn een informele organisatie met een enthousiast team medewerkers. Het salaris sluit aan op jouw talent en ervaring. Verder bieden we een goede pensioenregeling en 25 vakantiedagen. We zorgen ook goed voor de innerlijke mens, denk aan een vitamineboost en uitdaging in de vorm van een breed scala aan online trainingen