Medewerker Backoffice / Inkoop

Locatie: Lobith

Vacatureomschrijving:

Zoek jij volop afwisseling in je werk en ben jij op je best in een hectische omgeving? Wil jij daarnaast werken bij een groeiende organisatie? Dan gaan we graag met jou het gesprek aan!

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een parttime collega op de backoffice (20 tot 28 uur per week). Je werkzaamheden bestaan uit administratieve werkzaamheden op de backoffice, het verwerken van uitgaande en inkomende facturen. Naast deze financieel administratieve werkzaamheden verricht je werkzaamheden voor de inkoopafdeling en ondersteun je de sales. Kortom een afwisselende job!

Je werkt nauw samen met de directie en met je collega's op de administratie. Het is echt een veelzijdige "regelfunctie "

Functie eisen

Wat vragen we van onze nieuwe collega?
Je schakelt snel en neemt initiatief. Je bent klant- en servicegericht en kunt goed in teamverband werken. Je beschikt daarnaast over goede communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen. Je bent secuur in je werkzaamheden.
Verder vragen wij van je:
Opleiding op MBO niveau;
Jij bent cijfermatig goed onderlegd;
Ervaring met inkoopwerkzaamheden;
Relevante werkervaring bij voorkeur in een technische omgeving, is geen must trouwens!;
Goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels;
Dat je in staat bent te presteren in een dynamische en vaak hectische omgeving;

Aanbod

Naast een plezierige werksfeer, biedt onze klant je een marktconform salaris, prima arbeidsvoorwaarden, een pensioenregeling en uiteraard vakantiegeld. Verder biedt onze klant je alle mogelijkheden om binnen de organisatie te werken aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Geïnteresseerd?

Solliciteer Direct